מתי?

ביום שני, 20/04/2026
20:00

איפה?

גן הגיבורים, רחוב הנשיא
PHOTO-2026-04-18-21-27-28.jpg

 

תושבי העיר קריית אונו 

ביום שני, 20.4 בשעה 20:00, נרכין ראש ונתייחד עם זכר יקירינו – חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, בטקס המרכזי בגן הגיבורים.

חשוב לנו לשתף אתכם:

גן הגיבורים הוא המקום שבו מתקיים הטקס שנים רבות – מקום טעון בזיכרון ובמשמעות עמוקה, במיוחד עבור המשפחות השכולות.

עם זאת, מבחינה בטיחותית ועל פי הנחיות המשטרה ורישוי האירועים, המתחם אינו יכול להכיל כמות גדולה של קהל כפי שהגיעה בשנים האחרונות.

לאחר שיח רגיש ומעמיק עם המשפחות השכולות, ומתוך רצון עמוק לעטוף אותן ולכבד את בקשתן להמשיך במסורת רבת השנים – החלטנו לקיים את הטקס בגן הגיבורים, לצד הקפדה מלאה על בטיחות המשתתפים.

לכן, בהתאם להנחיות, תתאפשר כניסה למתחם עד 5,000 משתתפים בלבד.

*  הכניסה תתאפשר רק למי שנרשם מראש - לחצו כאן להרשמה

* כל נרשם יקבל ברקוד אותו יש להציג בכניסה

* אנו ממליצים להגיע כבר בשעה 19:15, מאחר ותהליך הבידוק והכניסה צפוי לקחת זמן

(שימו לב: ללא הרשמה וברקוד – לא תתאפשר כניסה למתחם).

הטקס יתקיים במעמד:

ראש העיר, מיכל רוזנשיין

רב העיר, הרב יצחק ורדי,

יו”ר פורום המשפחות השכולות, סיגל חליפה,

המשפחות השכולות.

למי שלא יוכל להיכנס למתחם – ניתן יהיה לצפות בשידור הישיר של הטקס בפייסבוק העירוני וביוטיוב העירוני.

הסדרי תנועה:

ביום הטקס, החל מהשעה 18:00 ועד השעה 22:00 לערך, ייחסמו לתנועת כלי רכב הרחובות והמקטעים הבאים:

* רחוב הנשיא – בין רחוב דוד רמז לרחוב יהודה המכבי

* רחוב דוד רמז – בין רחוב מיכאל וולך לרחוב לוס אנג’לס/קפלן

* רחוב מיכאל וולך – בין רחוב זיידמן לרחוב יהודה המכבי

* רחוב סוקולוב – בין רחוב מיכאל וולך לרחוב רופין

* רחוב רופין – בין רחוב סוקולוב לרחוב דוד רמז

* רחוב רוטשילד – בין רחוב מלצ’ט לרחוב דוד רמז

* אנחנו יודעים שלא פשוט להגביל כניסה בערב כזה. אבל האחריות היא גם לשמור על הבטיחות – וגם לאפשר למשפחות השכולות את המקום והמרחב הראויים להן.

נזכור את כולם.

יום הזיכרון