לראשונה בתולדותיה: אופק קריית אונו מחזיקת גביע האיגוד בטניס שולחן



לראשונה בתולדותיה: אופק קריית אונו מחזיקת גביע האיגוד בטניס שולחן 

ברכות למועדון טניס השולחן אופק קריית אונו, שהשלים ביום חמישי האחרון, היסטוריה מקומית. היה זה  לאחר ניצחון של קבוצת הבוגרים במעמד גמר גביע האיגוד, מול מכבי תל-אביב (0:3) בדרך להנפת הגביע לראשונה בתולדות המועדון (!).

זה לא היה פשוט: ביום משחקים מרוכז ומותח במיוחד באולם בית הלוחם בתל אביב, השחקנים הציגו רמה גבוהה, תוך שהם גוברים על לא פחות מארבע קבוצות חזקות: מכבי שהם, מכבי זיכרון יעקב, מעלה אדומים ונתניה.

סגל הקבוצה שהוביל להישג המרשים כלל חמישה שחקנים, כאשר ארבעה מתוכם בני 14-16 בלבד: אליה זבולוני, אביב מלכי, מתן קידר, אופיר קפיטולניק וגיא חלימי.

כל הכבוד!

צילום: באדיבות איגוד טניס השולחן בישראל