רכזת פניות הציבור
רכזת פניות הציבור מטפלת בפניות התושבים הפונים אליה בכתב, בטלפון ובדואר האלקטרוני בנושאים אשר בתחום אחריות העירייה ובהצעות ובקשות המופנות אל ראש העיר בנושאים עירוניים.
התשובה לפונה נערכת בתום בדיקה מקיפה באגף המטפל.
במקרים בהם תושב מעוניין בפגישה עם ראש העיר בנושא מיוחד, נקבעת הפגישה על ידי רכזת פניות הציבור.
את הפנייה יש להעביר כשהיא מפורטת ככל הניתן ומכילה את הנושאים עליהם ברצונכם לקבל מענה בפגישה.
ראשת העיר, מיכל רוזנשיין מקיימת פעמיים בשבוע פגישות עם תושבים בנושאים שונים.
את הפנייה יש להעביר אל:
רכזת פניות הציבור, עיריית קריית אונו
באמצעות דוא"ל: [email protected] , או בדואר: פניות הציבור, יצחק רבין 41, קריית אונו.
*תושב/ת יקר/ה, המידע שתבחר/י לציין בפנייתך והשארת פרטיך אינם נדרשים לפי החוק והדבר כפוף לרצונך בלבד. עם זאת, על מנת שנוכל לטפל בפנייתך ולמטרה יצירת קשר עמך, דרושים לנו פרטים אלו. אנו נמנע מלהעביר את המידע ואת פרטיך לצדדים שלישיים כשהדבר אינו נדרש למטרות אלו ובכפוף לכל דין.