רכזת פניות הציבור מטפלת בפניות התושבים הפונים אליה בכתב, בטלפון ובדואר האלקטרוני בנושאים אשר בתחום אחריות אגף החינוך ובהצעות ובקשות המופנות אל מנהלת האגף.
התשובה לפונה נערכת בתום בדיקה מקיפה מול הגורמים המתאימים.
במקרים בהם תושב מעוניין בפגישה עם מנהלת האגף בנושא מיוחד, נקבעת הפגישה על ידי רכזת פניות הציבור.
מנהלת האגף, הגברת נירה פרידמן, מקיימת פגישות עם תושבים בתיאום מראש.
רחוב: יצחק רבין 2 קרית אונו
טלפון: 03-5300632
פקס: 03-5356019
דוא"ל: mokedch@kiryatono.muni.il
קבלת קהל: ימים א', ג', ה' 8:00-11:00
יום ב' 16:00-18:00