שירותים מקוונים - הגשת טפסים דיגיטליים לאגף הגביה והצטרפות להוראת קבע לתשלום ארנונה
לקבלת חשבון ארנונה באמצעות הדואר האלקטרוני - לחצו כאן
לתשלום חשבונות שונים באמצעות מערכת ממוחשבת (בכרטיס אשראי בלבד) - לחצו כאן
חיוב חשבון הבנק/כרטיס האשראי עבור תשלומי ארנונה בהוראות קבע
מומלץ לשלם ארנונה בהוראת קבע בבנק או בכרטיס אשראי. תשלום ארנונה בהוראת קבע חוסך מכם תשלומי ריביות וקנסות אשר נגבים מתושבים המאחרים בתשלום הדרישה הדו-חודשית. בנוסף, ניתנת הנחה של %2 למשלמים ארנונה בהוראת קבע בבנק וגבייה מרוכזת.
הוראת קבע בבנק : החשבון שיישלח לתושב ימשיך להיות דו-חודשי, אבל ההורדה בבנק תתבצע אחת לחודש ב- 5 בכל אחד מחודשי החשבון. לדוגמא, חשבון 3-4 / 2020, ישולם בהוראת קבע בשני חלקים בתאריכים: 5/3/2020 ו- 5/4/2020.
הנחיות:
1. להוריד טופס ולהחתים את הבנק - להורדת הטופס לחתימת הבנק
2. למלא טופס מקוון שבו יש לצרף את המסמך חתום מהבנק - למילוי טופס מקוון
את המסמך החתום מהבנק ניתן לצרף לטופס המקוון או לשלוח אלינו לדוא"ל: This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
הוראת קבע בכרטיס אשראי : החשבון שיישלח לתושב ימשיך להיות דו-חודשי, אבל החיוב בכרטיס האשראי המפעל הראשון לחודש (עד ה- 10 לכל חודש) בכל אחד מחודשי החשבון. לדוגמא, חשבון 3-4 / 2019, יחויב בכרטיס אשראי בשני חלקים בחודש: 3/2020 ו- 4/2020.
הקליקו למילוי טופס מקוון להצטרפות להוראת קבע באשראי לתשלומי ארנונה
תעודה לרשם המקרקעין
העברת זכויות בנכס מותנית בהמצאת אישור עירייה המופנה אל רשם המקרקעין שלפיו כל החובות המגיעים לעירייה מאת בעל הנכס סולקו במלואם. וזאת בהתאם להוראות סעיף 324 לפקודת העיריות (נוסח חדש) ולפי סעיף 10 תיקון מס' 18 לחוק התכנון והבניה התשמ"א 1981- אישור כי כל החובות המגיעים לעירייה מאת בעל הנכס ביחס לאותו נכס (בגינו נדרש אישור לטאבו) עד ליום מתן התעודה והנובעים מהוראות הפקודה או מדין אחר - סולקו במלואם או שאין חובות כאלה.
ככל שתיבדק הבקשה, ייתכן ויידרשו מסמכים נוספים, מסמכים אלו מהווים בסיס להגשת הבקשה.
יש לפרוע את כל החובות הרובצים על הנכס במזומן או בהמחאה בנקאית ולפרוע שקים דחויים אשר ניתנו וטרם הגיע זמן פירעונם
יש לשלם אגרה בגין האישור הנדרש.
המסמכים הנדרשים למבקשי אישור לטאבו:
אודות האגף
אגף הגביה אמון על גביית ההכנסות העצמאיות של העירייה בכל הקשור לארנונה, שילוט, היטלים, שכר לימוד בגני ילדים ואגרות נוספות הנגבות על פי חוקי העזר. גביית הארנונה מבטיחה עמידה ביעדי התקציב הדרושים לפעילות השוטפת ולפרויקטים העירוניים המיוחדים.
פעילותו האגף השוטפת מתבצעת גם באופן מקוון, מרבית הבקשות ניתנות לביצוע מרחוק, ללא צורך בהגעה פיזית למשרדי האגף.
לשירות התושבים עומד מוקד גביה טלפוני לבירורים ותשלומים בכל נושא ארנונה, וכן אתר אינטרנט ידידותי עם נגישות מרבית לתושב ומתן שירות זמין ועדכני.
מועצת העירייה מטילה את הארנונה הכללית לשנת הכספים, מתוקף הסמכות המוקנית לה בחוק הסדרים במשק המדינה (תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב), התשנ"ג -. 1992, ובכפוף לתקנות הסדרים במשק המדינה.
מסי העירייה וההיטלים העירוניים משמשים למטרות תשתיות ופיתוח סביבתי, להתקנת תאורת רחוב, לניקוז מים ביוב וגשם, לסלילת רחובות ומדרכות, לטיפוח גנים ציבוריים, לשירותי ניקיון, לפינוי אשפה, לחינוך, לרווחה ועוד.
חובה זו מוטלת על כל אזרח במדינה באופן שווה, הפרתה פרושה נזק לתושב. לכן, חובתנו היא לדאוג לאכיפתה.
תחומי פעילות אגף הגבייה:
שאדי ראבי
רחוב: יצחק רבין 41 קרית אונו
טלפון: 03-5311200
פקס: 03-5311183
דוא"ל: bill@kiryatono.muni.il
קבלת קהל: ימים א', ב', ג', ה' 8:00-12:30
יום ב' גם בשעות 16:00-18:00
שעות מענה בטלפון 03-5311200:
ימים א' – ה' בין השעות 08:00-18:00
יום ו' בין השעות 08:00-12:00.