השבוע התקיים מפגש הדרכה  לוותיקי קריית אונו, לקוחות קופת חולים לאומית, שמטרתו הדרכת ותיקי הקופה, תושבי  העיר  בתפעול אפליקצייה  שדרכה נעשות   כל  הפעולות הנדרשות   באמצעות  הסמארטפון  ללא בזבוז זמן ועמידה בתור  .

הפרויקט שזכה לשם "טכנולוגיות לגיל השלישי" התקיים ביוזמת המחלקה העירונית להתנדבות באגף לשירותים חברתיים ומחלקת הנוער העירונית.

המפגשים מתבצעים על ידי בני נוער מפרויקט "מחויבות  אישית"  ומתקיימים בסניף הקופה המקומי וגם במרכז השירות לתושב בעיר שם לומדים האזרחים הוותיקים שימושי מחשב בסיסיים, אינטרט, זום, פייסבוק וכל נושא דיגיטאלי נוסף.

מעבר ללמידה נוצרים חיבורים בינדוריים מרגשים בין התלמידים והאזרחים הותיקים שמרבים להודות למחלקת ההתנדבות ולמחלקת הנוער  על המיזם המבורך .

 המפגשים נעשים בשיתוף פעולה עם  עמותת טל"ה, ששמה לה למטרה להנגיש מידע לאזרחים הותיקים.

לומדים בכיתה

תלמיד מסביר

צילום: אגף השירותים החברתיים