לאחרונה התקיימה בעיריית קריית אונו, פגישה מקוונת פורצת דרך עם בכירים ממרכז השירות לתושב של בחריין, אשר זכה לאחרונה בפרס מצוינות בתחום זה. הנציגים מבחריין התלהבו מאד משיתוף הפעולה ומסל השירותים שעיריית קריית אונו מציעה לתושביה והתעניינו בנושא עיר ירוקה, מתוך כוונה ללמוד מקריית אונו. מצד עיריית קריית אונו, שמחו לראות את הדיגיטציה המתקדמת של בחריין, ממנה ניתן ללמוד. בהובלת ישראל גל, ראש העיר, חיים סופר, מנכ"ל העירייה, מיכל רוזנשיין, מנהלת האגף שירות לתושב ומיכל לנדסמן, מנהלת מרכז השירות לתושב, נוצר הקשר עם בחריין לצורך קבלת מידע חדיש והחלפת רעיונות בתחום השירות לתושב והטכנולוגיה במטרה לייבא שירותים חדשים לתושבים ולתת מענה בתחומים נוספים.  בפגישה המקוונת השתתפו מטעם בחריין:  אינג' מוחמד סעד אל סלי- מנכ"ל מועצת מזכירות ההון  וחזאר אל סעיד- מנהלת פניות הציבור של מרכז שירות לתושב של בחריין. בשיחה המקוונת הוצגו השירותים של מרכז השירות לתושב בקריית אונו ואלה שבבחריין, ונמצא שיש הרבה מה ללמוד אלה מאלה. אין ספק שזוהי תחילתה של ידידות חדשה.

השיחה המקוונת עם ראש העיר

צילום: עיריית קריית אונו