חברי "קהילה תומכת" בקריית אונו צועדים לעבר העולם הדיגיטלי

חברי "קהילה תומכת" באגף לשירותים חברתיים בקריית אונו השתתפו לאחרונה במפגש עם אנשי הייטק, שבו קיבלו הדרכה על שימוש ביישומים בטלפון הנייד החשובים לחיי היומיום. במהלך המפגש, למדו המשתתפים כיצד להוריד ולהשתמש באפליקציות של בנקים, דואר ישראל, קופות חולים, וכן כיצד לקבוע תורים באופן מקוון.

בנוסף, הועברו הדרכות על שימוש ב-Google Maps לצרכי התניידות, איתור מקומות חשובים ושיתוף מיקום בזמן אמת – מיומנויות שיכולות להיות מצילות חיים. האירוע נערך באולם מלא בחברי הקהילה שהביעו רצון ללמוד ולהתעדכן בטכנולוגיות יישומיות הנחוצות לכולם.

 

הדרכה על גוגל מפות

הדרכה על גוגל מפות

 

בעקבות ההצלחה וההתעניינות הרבה, חברי הקהילה ביקשו לקיים מפגש נוסף, שבו ילמדו על שימוש בבינה מלאכותית .

"ההדרכה הזו פתחה לי עולם חדש של אפשרויות. עכשיו אני מרגישה בטוחה יותר להשתמש בטלפון החכם שלי ולבצע דברים שבעבר חששתי לנסות," סיכמה אחת המשתתפות במפגש.
 

קהילה תומכת הוא שירות המיועד לאזרחים ותיקים, המציע מגוון שירותים לשיפור איכות חייהם, כולל לחצן מצוקה, שירותי אב בית, פעילויות חברתיות ועוד.

השירות פועל בקריית אונו ומסייע לחברים להמשיך לחיות בביתם בביטחון ובנוחות. הפעילות האחרונה מדגישה את המחויבות להעניק לחברי הקהילה כלים טכנולוגיים המאפשרים להם להשתלב בעולם הדיגיטלי ולהתמודד עם אתגרי היומיום בצורה מיטבית.

הדרכה על גוגל מפות