אגף שירות לתושב

אגף שירות לתושב הוקם על מנת לבסס חווית שירות טובה לתושבים ולעובדים: להיות אוזן קשבת, לחבר בין יחידות העירייה השונות לעבוד בהרמוניה ולהגביר את מעורבותו ושייכותו של התושב לעיר.  

אגף השירות מהווה צומת המקשר בין תושבי העיר, עובדי העירייה, בעלי עסקים והבאים בשעריה לבין ראש העירייה, ההנהלה ויחידות העירייה.

האגף מטפל בתלונות, פניות, הצעות ותודות הקשורות לכל תחומי העשייה העירונית. הנהלת העיר מייחסת לטיפול בפניות התושבים מקום נכבד. ראש העיר מעורב בפניות רבות ונותן דגשים שלו לטיפול בפניות ובנושאים העולים מהן.

האגף מאתר ומזהה נושאים מערכתיים העולים מן הפניות, מציג אותם בפני הנהלת העירייה ומקדם את הטיפול בהם. תפקידו של האגף הוא להטמיע תרבות ארגונית של מיקוד בלקוח ומחויבות לשיפור מתמיד במענה לפניות כאשר המטרה הינה להעלות את רמת השירות לפונים לעירייה ולהבטיח איכות חיים בעיר – כל זאת ע"י מתן שירות נגיש, מהיר, אישי ונוח יותר.

אגף השירות מביט פנימה אל עובדי העירייה ומציידם בכלים לתת שירות ובכוחות לעבוד בשיתוף פעולה ובמקביל מביט אל התושב רואה את צרכיו, מאווייו רצונותיו ובקשותיו.

לאור תפיסה זו נבנית תוכנית עבודה ליצירת חווית משתמש חמה אנושית מקצועית ויעילה בין הרשות המקומית, עובדיה ותושביה.

מחלקות:

מחלקה לפניות הציבור

מוקד 106

שלוחת משרד הפנים



מוקד 106

המוקד העירוני 9994*

חייגו 24 שעות ביממה: 9994* או באפליקציית העיר קריית אונו

המוקד העירוני אחראי לטיפול בפניות בנוגע למטרדים ומפגעים ברחבי העיר. כמו כן המוקד העירוני משמש כמקור למידע על אירועים ופעילויות עירוניות וככתובת נוחה אחת לפניות הציבור בכל הקשור למטרדים, למפגעים, לבעיות ולתקלות שונות ברחבי העיר.

המוקד מהווה גורם ראשוני ומתמשך במידת הצורך בזמן ובאיכות טיפול לשביעות רצון התושב ופועל כדי לתת את הפתרונות המתאימים בכל פניה . המוקד עורך מעקב אחר הפניות על אופן וגמר הטיפול בהן ומהווה אמצעי שליטה ובקרה להנהלת העיר. כמו כן, משמש המוקד כמרכז שאליו מחוברים כל מוסדות החינוך ללחצני מצוקה, זאת כדי להבטיח תגובה מיידית של גורמי הבטחון.

המוקד מעביר את הפניות ליחידות הביצוע של העירייה ומבצע מעקב ובקרה אחר ביצוע העבודה.

המוקד פועל ומאויש במשמרות של 24 שעות ביממה במשך כל ימות השנה. באמצעות המוקד ניתן להתריע על כל מפגע בטיחותי, איכות סביבתי וכל דבר אחר בגדר האכפתי, כגון -

בורות בכבישים/במדרכות

מפגעי תברואה - אשפה, פגרים

בעלי חיים משוטטים

תאורה שאינה פועלת

תקלות ברמזורים

מפגעי תנועה ובטיחות בדרכים

מפגעי טבע

התמוטטות עצים ומבנים

שיטפונות וסכנות אחרות

במסגרת המוקד העירוני נבדקת כל פנייה עד לסיום הטיפול לשביעות רצון התושב



נציגת משרד הפנים בקריית אונו

גב' חנה נעמת -

עיריית קריית אונו מפעילה שלוחה של משרד הפנים על מנת להקל על תושביה

להלן שרותי השלוחה:

  • שינוי כתובת בספח תעודת זהות – יש להביא תעודת זהות + חוזה נכס או שכירות.
  • רישום ילוד בספח תעודת זהות – יש להביא תעודת זהות + טופס לידה מקורי מבית חולים.
  • בקשה לתעודת לידה – יש להביא תעודת זהות.
  • בקשה לתמצית רישום – יש להביא תעודת זהות.
  • בקשה לספח אבוד או מושחת – יש להביא תעודת זהות.

יצויין כי השירות אינו ניתן במקום.הפניות מועברות למשרד הפנים ברמת גן ולאחר מכן נשלחות ישירות לבית המזמין.
במקרים אחרים או דחופים ניתן לפנות אל משרד הפנים, רחוב ביאליק 2 רמת גן.

אתר האינטרנט שלמשרד הפניםwww.moin.gov.il

 

פרטי יצירת קשר

מיכל רוזנשיין- מנהלת האגף

03-5311162

michalrose100@kiryatono.muni.il

ז'קלין לוזון- אחראית פניות הציבור

רחוב יצחק רבין 41 קריית אונו

riki@kiryatono.muni.il

טלפון: 5311159- 03

פקס: 03-7956603

קבלת קהל: 

ימים א'-ה' 8:00-12:30

יום ב' 16:00-18:00 

חנה נעמת - נציגת משרד הפנים

רחוב יצחק רבין 41 קריית אונו

hanan@kiryatono.muni.il

טלפון: 5311120- 03

פקס: 03-5351170

קבלת קהל: 

ימים א'-ה' 8:00-11:30

יום ב' 16:00-18:00